Rakouská kreativní agentura Demner, Merlicek & Bergmann se při tvorbě spotů důkladně zaměřila na přednosti značky
XXXLutz. Za cíl si kladla kvalitní propagaci našeho velkého výběru, perfektního poradenství, bezkonkurenčních cen nebo na míru
plánovatelného nábytku včetně kuchyní. A protože se děj videí nově odehrává přímo uvnitř našeho XXXL obchodního domu, divák bude mít konečně možnost zhlédnout i celou řadu kousků z našeho jedinečného sortimentu.
Příběh
rodiny Putz začal už před více než 20 lety, když Linda a Max společně se svým synem Putzim a babčou přišli poprvé do
domu nábytku XXXLutz. Tolik se jim tam zalíbilo, že se tam zabydleli a zůstávají tam dodnes – nadšení XXXL výběrem kvalitního nábytku, originálních
bytových doplňků, trendů pro každý styl bydlení a také bezva slevami. Uplynulo pár let a pak se to stalo: jednoho dne objevil Putzi mezi židlemi, postelemi a skříněmi svoji velkou lásku, dívku Ixi. O té doby má rodina Putz 5 členů.
Skupina XXXLutz provozuje přes 370 obchodů s nábytkem ve 13 evropských zemích (Rakousko, Německo, Česká republika, Maďarsko, Slovinsko, Slovensko, Chorvatsko, Rumunsko, Bulharsko, Švýcarsko, Švédsko, Srbsko a Polsko) a nyní zaměstnává více než 25 700 lidí. S ročním obratem 5,34 miliardy EUR je skupina XXXLutz druhým největším prodejcem nábytku na světě. Kromě toho provozují XXXLutz, Möbelix a Mömax již 24 online obchodů.