Největší obchodní dům s nábytkem ve východních Čechách
Značka XXXLutz otevřela ve čtvrtek 21. listopadu
v Hradci Králové největší obchodní dům s nábytkem ve východních Čechách. Otevření předcházela masivní 360° kampaň, jejímž cílem bylo oslovit obyvatele města i okolí.
„Oslovení lokálních zákazníků je pro úspěch obchodního domu klíčové. Vedle TV spotů na celostátních stanicích skupiny TV Nova Group jsme vsadili na pro nás signifikantní červenou židli. Od 13. listopadu jsme na frekventovaných místech Hradce Králové rozmísťovali červené židle XXXLutz s QR kódem, který odkazuje na web s podrobnostmi o nové prodejně a jejím otevření,“ vysvětluje hlavní prvky kampaně marketingová ředitelka XXXLutz Blanka Smolíková.
Celá kampaň využívá claim „Přistáváme v Hradci!“ a je propojena výrazem „Gigantické otevření“. Speciálně pro toto otevření byla vytvořena 3 CGI videa navozující realitu s autentickými záběry na typických místech v Hradci Králové. První a druhé video zobrazuje průlet letadla, ze kterého na město vypadnou a pomalu přistávají červené židle XXXLutz na červených padácích. Ve 3. videu dojde k rozuzlení a odhalení termínu otevření 21. 11. Od 18. listopadu navázala lokální rádiová kampaň na stanicích Impuls a Černá Hora. Samozřejmostí jsou offline nosiče jako billboardy, CLV doplněné LCD obrazovkami v Hradci a v Pardubicích, inzerce v podobě speciálního přebalu deníku Metro.
„O výstavbě a otevření obchodního domu XXXLutz jsme odbornou i laickou veřejnost informovali prostřednictvím třífázové PR kampaně už od ledna letošního roku. PR komunikace postupně eskalovala, informovala o průběhu výstavby i termínu otevření a byla završena tiskovou konferencí určenou primárně pro lokální média,“ doplňuje Blanka Smolíková.
„Komunikační kampaň postupně budovala povědomí o značce ve východních Čechách. Od představení projektu s důrazem na udržitelnost, přes konkrétní benefity pro místní komunitu, až po finální otevření. Tento postupný přístup nám umožnil systematicky posilovat různé aspekty značky XXXLutz v regionu a zároveň maximalizovat mediální pokrytí díky různorodým tématům,“ popisuje průběh kampaně PR konzultantka Jana Hedencová.
Kreativu kampaně vytvořilo marketingové oddělení XXXLutz, CGI videa agentura Saatchi & Saatchi. Mediální nákup zajišťoval Publicis Groupe a Marketup, PR aktivity agentura MC CONSULTANT.